tisdag 30 april 2013

Genrep

Idag hade jag och Maiden ett litet genrep inför Lördagens Workingtest, det var fyra stationer,den första var en enkelmarkering och när Maiden var på väg in la dom ut en till på samma ställe, inga problem alls, bra avlämning med :).
Andra stationen var stadga ,först skott och kasstad dummie som jag hämtade, fick säga till Maiden reält när jag skulle hämta dummisen, när jag kom tillbaka hade dom lagt ut en till,den gick kanon sedan var det ett sök med fem dummies, Hon fick ta in så många som jag tyckte va bra så det blev alla fem :),hon var så duktig jobbade kanon och sökte hela tiden nytt område. Sista stationen var två enkelmarkeringar den första framför en stenmur och den andra bakom samma stenmur, första markeringen inga problem men andra så knallade Maiden.
Måste säga att jag var MYCKET NÖJD, så nu får jag träna stadga tills på Lördag

Hjärterdams Maiden

Inga kommentarer: