måndag 28 oktober 2013

Parning

I Lördags åkte jag upp till Stockholm för att para Nova,jag var inte säker om Nova hade gott in i höglöpet men det visade sig snabbt att så var fallet, svansen åkte bort så fort hon träffad Plopp :).
efter några små försök så blev det en hängning på ca 20 min.
På Söndagen gick det fortare dom han knappt träffas fören dom satt ihop igen och dom satt ihop i ca 25 min denna gång.
Nu är det bara att vänta och se om det blir några valpar mellan jul och nyår.

Tack Annika för att jag fick använda Plopp :)
                 

  
   Hjärterdams Suspiciousmind                                       Krokasmedens Plopp
                  (Nova)
Är du intresserad av en valp efter dessa underbara hundar så hör av dig antingen på mailen ori66@hotmail.com
eller ring 0737087428

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv Fredde!
Vilken otroligt duktig & cool tik hon är Nova :)
Fast det var två nybörjar hundar, så sa hon ju inte ett knyst!!
Nu hoppas vi på små modiga guldhamstrar, som ska ta livet med STORM :)