fredag 29 februari 2008

Fredags träning

Hallå!
I tisdags var jag och Mia.P på Elfsborg och tränade jag tränade fritt följ och så började jag att träna kryp det gick hyfsat för att vara första gången, sen skulle vi lägga plats och jag har aldrig lagt platsliggning med så många hundar samtidigt, jag blev lite närvös och det märktes på Strimma så det blev riktigt bra träning.
I onsdags var jag ute i Fristad och tog en promenad med Sofia och vovarna det var riktigt skönt och hundarna tyckte det var kanon, senare på kvällen åkte jag till klubben och tränade, det blev apportering med dirigering som gick riktigt bra och så frittfölj som gick så där.
Så idag var det dags för fredagsträning, det var jag Mia,Linda och såvar Sven med Bond med idag, det blev rutan och vittringen det gick kanon så nu funderar jag på att anmälla mig till en tävling.
Sen bjöd Sven på fika en riktigt god kaka på after eight (tackar).
Linda tyckte att Strimma hade blivit lite störe runt magen(; (inget jag sett), så vi får holla tummarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga dagar! Real tränar kryp varje dag. Han springer aldrig runt sängen utan kör närmaste vägen och kryper under. Kanske skulle lägga in kommando på det;)Tack för trevlig träning idag!