måndag 31 mars 2008

Snart över

Hej nu har vi tränat en hel del, i fredags var jag i Frista och tränade jakt med Sofia och Barca, jag har fått lite nya övningar som vi prövade, det gick hyfsat Strimma vill gärna byta, om det finns fler dummisar(suck).
I lördags så var jag i Bredared och tränade med Linda och Real, vi körd samma övningar som gick mycket bättre och Strimma var helt tyst :).Också idag har det blivit jakt lydnad och lite agility,vi började med lite linjetag jag och Sofia det gick kanon för både Barca och Strimma,, efter lite paus så blev det lite lydnad som gick sådär, märks att man inte tränat på ett tag, avslutnings vis körde vi lite agility Strimma blev hel tokig (hon älskar agility), så nu är hon lung och tröt.

snart är den långa väntan över en dag till, vi hörs i morgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad flitiga ni är! Förstår att Strimma är nöjd och belåten:) Gjorde övningen vi gjorde igår också. Det gick riktigt bra faktiskt. Har ordning på mitt kommando nu, men kan nog behöva påminnas. Får ta till hård bestraffning om matte slarvar. Ingen fika kanske...;)