torsdag 23 oktober 2008

Höst

Ja nu får man väl säga att det är höst mörkt, reng och blåst. I Helgen har strimma tagit det väldigt lugnt medan jag slitit i skogen med Borås bk`s sista tävling för året, nämligen sök, jag var tävlingsledare för lägre och högre sök.
Idag fick vi besök på klubben av Zuri med matte och Real med matte och Barca med matte,tog en lätt promenad sedan blev det lite lydnad, jag körd bara lite rolig träning med boll, sedan la vi en plats med störning som gick jätte bra.
I eftermiddag skall jag till elfsborg och träna lite till.
MVH Fredrik

3 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

Tack för senast och det användbara träningstipset! Nu får du och Strimma akta er för snart nosar vi er i ryggen i poänglistorna i elitlydnaden ;)

Mor-Mia sa...

Vad fint det hade blivit här!
Lycka till med träning och valpar.

/Mia

Anonym sa...

Då hoppas jag att nästa inlägg blir med bilder;)

Ses på klubben ikväll!
Kram sofia, Jon å fyrbent